Tipărire

1. Vreau sa fac o rezervare, cum procedez?

Atunci cand intentionati sa faceti o rezervare, ori completati formularul de la fiecare oferta, apasand butonul „solicit o rezervare”, ori ne contactati telefonic, ori trimiteti mail la: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.. Noi va vom contacta in cel mai scurt timp si vom stabili cum intrati in posesia vacantei dvs.

 

2. Ce modalitati de plata am?

Atunci cand vreti sa achitati aveti trei posibilitati: cash sau card de credit (POS) direct la sediul nostru, sau prin banca.

 

3. Daca trimit o solicitare de rezervare, de unde stiu ca se confirma?

Atunci cand ajunge la noi o solicitare, in cel mai scurt timp va contactam pentru a va anunta ca am primit solicitarea. Apoi verificam disponibilitatile noastre, vi le confirmam si urmam pasii unei rezervari ferme.

 

4. Care sunt pasii unei rezervari ferme?

Dupa confirmarea noastra, veti primi o factura prin mail sau fax, o achitati la banca sau veniti in agentie, apoi primiti documentele de calatorie. Simplu!

 

5. Trebuie sa platesc vacanta integral?

In cazul in care alegeti o oferta care nu are nici o conditie de Early booking sau alte oferte speciale, puteti achita un avans, apoi treptat pana la plecare cu cel putin 14 zile inainte. Daca alegeti o oferta Early Booking sau o oferta speciala, aveti precizata perioada pana la care trebuie achitata valoarea totala.

 

6. Ce trebuie sa primesc atunci cand fac o rezervare?

Dupa o confirmare a rezervarii din partea agentiei, primiti:  factura de avans sau factura totala, bonul de comanda si contractul cu turistul. Daca vacanta este achitata integral, primiti: factura totala si documentele de calatorie. Uneori documentele de calatorie se dau cu 7 zile inainte de plecare, chiar daca vacanta a fost achitata cu mult timp inainte de plecare (de exemplu vacantele charter avion, pentru ca pot interveni modificari la orarul de zbor si ar insemna sa va contactam ca sa va trimitem alte documente).

 

7. In cat timp trebuie achitata factura?

Dupa ce primiti factura de la noi, o sa aveti precizata data scadenta pe care o vom conveni de comun acord si in functie de serviciile solicitate.

 

8. Daca nu gasesc in site hotelul sau vacanta pe care o caut, cum sa procedez?

Daca doriti si altceva decat este pe site, ne puteti contacta telefonic, pe mail sau chiar direct pe chat. Oferta agentiei este foarte variata, de aceea, daca nu gasiti ceva, nu ezitati sa ne contactati, pentru ca este posibil sa va oferim cel mai bun tarif pentru ceea ce cautati!

 

9. Daca mai am intrebari pana la plecarea mea in vacanta, cum procedez?

Consilierii nostri de turism va stau la dispozitie de luni pana vineri, intre orele 9:00 – 18:00. Ne puteti contacta pe mail sau telefonic ori de cate ori aveti intrebari, noua ne place sa dam cat mai multe informatii!

In plus, aveti suportul nostru 24/24h  pe tot parcursul calatoriei.

 

 

Asadar, pentru a ne contacta, o puteti face telefonic, pe mail sau direct pe chat!

Ne place sa informam si sa facem cunoscuta oferta noastra!